9 Конференции на кои треба да присуствувате

Која е најважната инвестиција што можете да ја направите како претприемач? Инвестицијата во себе. Конференциите и тоа како можат да ви помогнат во вашата волја за да растете и да се надоградувате. Придобивките од нив се тоа што може да ви помогнат да остварите нови контакти, да ги научите вистинските стратегии и да ги заострите вашите бизнис инстинкти.Image result for conference

Во прилог се 9-конференции на кои како сопственик на бизнис, секој треба да присуствува:

Софтвер самитот (Software Summit)

Сопствениците на Софтвер и Saas бизниси треба да обраќаат внимание на Самитот за софтвер, место каде може да дознаете како да го развивате софтверскиот бизнис. Првиот самит е закажан за декември 4-7, 2016 година, и се уште може да се оди на самото место и бесплатно да се слушне од Џејсон Фрид на Basecamp; Клеј Колинс од Leadpages; Пет Флин на Smart Podcast Player; Ебен Паганска на Get Altitude; Натан Бери на ConvertKit и други имиња, кои станаа познати на онлајн просторот. Овој самит се одржува целосно преку интернет и доаѓа наскоро, па дејствувајте брзо.

Националната федерација за малопродажба (National Retail Federation)

Големото шоу на националната федерација за малопродажба ќе се одржи во Њујорк, Јануари 15-17, 2017 година. Поставата за претстојниот настан ги вклучува Џоди Фокс, ко-основач и главен креативен директор на “Shoes of Prey“; Џери Хам, ко-основач и главен извршен директор на операторот на “Touch of Modern“; Брајан Крзанич, извршен директор на ‘Intel“; и Мег Ластман, извршен директор на “Hobb”. Ако тоа не е доволно за да го привлече вашиот интерес, Ричард Бренсон е исто така дел од палетата на говорници. Ако сте во трговијата на малопродажба во било кое својство, ова е местото каде што треба да бидете.

Маркетинг симпозиум Rakuten” (Rakuten Marketing Symposium)

Rakuten маркетинг симпозиумот ќе се одржи во Camelback Ин Resort & Spa во Скотсдејл, Аризона, февруари 1-2 2017 година. Дани Курианос, СВП на производот на Rakuten Marketing; Кип Мекмилан, шеф на маркетинг во Vinomofo; и Боб Бух, извршен директор на Manifest Commerce, се луѓето кои се појавуваат на списокот говорници. Од нови трендови па до разговори и совети за однесувањето на клиентите во сферата на купување. Доколку сте заинтересирани во сферата на продажби за било која дејност, симпозиумот вреди да се погледне.

SearchLove

Следниот SearchLove настан ќе се одржи во Сан Диего, февруари 23-25, 2017 година. SearchLove исто така ќе бидат во Бостон-ти јуни 5-6 и во Лондон, октомври 16-17. На настанот во Сан Диего ќе има говорници како што се Ранд Фишкин на Moz; Лери Ким, технички директор и основач на WordStream; Маркус Тобер на Searchmetrics; Вил Рејнолдс основачот на Seer. На конференцијата SearchLove ќе имате можност да се запознаете со пребарување, анализа, создавање на содржина, оптимизација, платени медиуми и многу повеќе.

Каталист (Catalyst)

Дали сте заинтересирани за следење на најновите трендови и случувања во e-commerce? Во индустрија која брзо се менува опстанокот на вашиот бизнис зависи од тоа. Од eBay и Amazon до Yahoo! и Bing, повеќето големи брендови ќе присуствуваат на оваа конференција. Говорници на минатите настани го вклучуваат Сајмон Џонсон, директор на сервисите за продажба во Амазон, Велика Британија; Рори Сатерленд, заменик-претседател и извршен директор на Ogilvy; и Том Кларк, шефот на Европската Е-трговија на Samsung. Следната конференција ќе се одржи во центарот  за музика во Нешвил, Тенеси, март 6-8, 2017 година.

Dx3

На конференцијата во 2016 година, присутните на Dx3 ќе имаат можност да бидат почестени со присуството на Андреа Скали, управен директор на eBay Канада; Рајан Арчибалд, управен директор на Vice Канада; Нил Стивенсон, извршен директор на IDEO и други говорници кои ќе го своето искуство за дигиталниот маркетинг и малопродажбата. Сопствениците на бизниси кои сакаат да се запознаат со најновите технологии во овие сектори ќе имаат голема корист од тоа да бидат дел од Dx3 2017-та година, на дводневниот настан кој ќе се одржи во Торонто, Канада закажан за март 8-9, 2017 година.

Adobe Онлајн Самитот (Adobe Online Summit)

Adobe онлајн самитот закажан за 2017-та година ќе се одржи во Лас Вегас, март 19-23. Дел од говорниците се: актерот, продуцент и активист Колин Фарел; Алистер Кирквуд, управен директор на NFL Велика Британија; Гилс Ричардсон, шеф на дигитални аналитики на Кралската банка на Шкотска; и Симон Спрол, потпретседател и главен маркетинг директор Aston Martin Lagonda. Доколку сакате да го зголемите своето знаење учејќи од водечките дигитални маркетинг експерти, проверете го Adobe Самитот.

Самитот B2B

Самитот B2B е базиран на практиката на маркетинг и продажба помеѓу бизниси. Детали за настанот во 2017 се уште нема и не е објавено каде ќе се одржува, но минатата година конференцијата се одржа во центарот за бизнис и дизајн во Лондон. Импресивната постава на говорници ги вклучуваше Џо Pulizzi од Content Marketing Institute; Џејсон Милер од LinkedIn Marketing Solutions; Карлос Хидалго од Annuitas; и Ребека Халс од Thales Alenia Space. Доколку се наоѓате во сферата на B2B, треба да се регистрирате веднаш.

Confluence

Маркетингот е клучен елемент за секој бизнис, и секогаш има што да се слушне на Confluence конференцијата. Со говорници како Mари Џонс на Luckie & Co; Џовани Галучи, наградуваниот стратег и фотограф во сферата на социјални медиуми, и Лери Ким на WordStream, тешко е да се тргне наопаку. Деталите за конференцијата во 2017 се уште не се објавени, но треба да се внимава на нивниот веб сајт за повеќе информации. Оваа година конференцијата беше во Оклахома Сити во септември.