Сакате да основате компанија ?

Можеби мислите дека сите успешни старт-апи пронашле средства нa почетокот. Но дали е така? Ако одговорот е да, колку средства се доволни за еден старт-ап да се пробие? Колку пари се доволни за да се почне?

Startup, Chance, Opportunity, Risk, Road Signs, TrafficПочнување и растење се две различни работи. Дури и да стартуваш со 10.000 долари, колку ќе ти биде потребно да водиш IPO – способен бизнис? Разликата во бројки е фрапантна. Дури и прилагодeни овие броеви мора да бидат на логаритмичка скала. Во што е разликата?

Можни објаснувања се:

  1. Некои бизниси се обидуваат да почнат со малку средства, и на крајот нема да биде ни битно.
  2. Некои основачи имаат култура на големи влогови
  3. Некои типови на бизниси се попривлечни за инвеститори

Но, колку пари мислиш дека ти требаат?

Да ги тргнеме на страна карактерните и културолошките проблеми, дали повеќе би коштало да се изгради Гугл од Фејсбук? Ако нивната цена би била иста (при што сметаме дека тоа е случај), тогаш дали би можело конекцијата помеѓу колку многу пари имаш и колку вредност креираш да е многу лабилна?

Ова е точно во писмена форма. Книгите напишани од писатели додека се во затвор или гладуваат се исто така добри колку и она напишани од добро нахранети писатели. Нелсон Мендела, Оскар Вајлд, О. Хенри и Мартин Лутер Кинг покажаа дека несреќата често носи до пишување најдобри книги. Но дали ова може да биде вистина и за старт-апите? Интуитивни, спротивното изгледа вистинито: парите пари прават.

Сметаме дека одговорот е во покривањето на твоите основни потреби. Основните потреби на старт-апот се луѓе. Кога еднаш ке имаш доволно пари да ги привлечеш луѓето за кои што сметате дека ви се потребни, да им најдете место каде што би работеле и компјутери за да ги користат (најверојатно имаат сопствени) имате се што е потребно за старт-апот да го направи она што треба да го направи – да креира вредност.

Но секогаш постои начин да се трошат повеќе пари за стартување. Маркетингот ќе биде најголем. Можете да закупите “фенси” канцеларија и да ја опремите со скап мебел. Сето ова помага за зајакнување на моралот, но тоа е еден чекор наназад доколку сакате да креирате вредност на вашиот бизнис. И “фенси” столиците ве чинат едно парче од компанијата.

Размислете!!!